Monday, November 23, 2009

Iklan Terkini: SYSTEM CARIKAN DOWNLINE UTK ANDA, JANA PENDAPATAN YG HEBAT!!! BAGI YG SERIUS SHJ, TEMPAH TEMPAT ANDA SKRNG!!!

Tajuk Iklan:: SYSTEM CARIKAN DOWNLINE UTK ANDA, JANA PENDAPATAN YG HEBAT!!! BAGI YG SERIUS SHJ, TEMPAH TEMPAT ANDA SKRNG!!!
Keterangan:: Assalamualaikum.. dan salam sejahtera...Kawan2 sekelian.

Rakan-Rakan Yang Dihormati disini saya ingin...
Memperkenalkan Perniagaan On-line yang dilengkapi Sistem Automatik yang bekerja 24 jam sehari untuk anda, memberikan anda Pendapatan Lumayan setiap minggu.

Kini dengan eSponsor Semuanya menjadi begitu mudah\"......
SISTEM eSponsor " PENAWAR" SEGALA KEGAGALAN!!!!.

http://www.e-kanzzs.net/?id=myreward

Disini saya mahu Berkongsi Program Bisnes terhebat masa ini dengan system
yang canggih yaitu dengan sistem eSponsor yg mana anda mampu
\"Mencapai Kejayaan \" seperti kami, untuk mendapatkan Prospek anda hanya
dengan sistem eSponsor dan juga sistem internet, saya mampu menghasilkan
\"Limpahan Rezeki\" setiap hari, dengan hanya \"USAHA 10% SHJ\"....

\"Kejayaan anda Terjamin dengan eSponsor \"

pada masa kini, ramai yang menyertai pelbagai MLM (Multi Level Marketing) bagi menambah pendapatan mereka. Walaubagaimana pun kajian statistik menunjukkan bahawa 95% daripada mereka menemui kegagalan dalam tempoh 3 bulan pertama penyertaan mereka. Punca utamanya adalah disebabkan kegagalan mereka mengembangkan dan menguruskan network mereka.
\"Revolosi Perniagaan Melalui Internet 100% hanya dirumah anda\"

Kini dengan kemudahan perisian komputer eSponsor, anda akan tergolong dalam kalangan 5% yang mencipta kejayaan, kerana eSponsor akan memastikan anda akan mencapai kejayaan ini. eSponsor akan membantu anda sepenuhnya dalam perniagaan.


Belajar dari kesalahan dan kelemahan system lama, maka kami telah menbangunkan system eSponsor bagi menngatasi masalah-masalah yang dihadapi oleh para peserta MLM. Dengan system eSponsor kini tiada lagi halangan sempadan dan tiada lagi istilah tiada Prospek untuk ditaja.

Walaupun anda hanya berkerja dirumah disamping keluarga tersayang, akan tetapi anda akan memperolehi prospek tanpa had dari seluruh negara/dunia. KINI ANDA TIADA HALANGAN UNTUK ANDA BERJAYA DALAM PERNIAGAAN MLM, HANYA DENGAN SYSTEM eSponsor.

System ini akan berkerja untuk anda iaitu untuk mendapatkan prospek, membuat email Follow up, membuat jualan dan yang paling penting, memantau dan mengembangkan Network anda secara Automatik melalui 5 kaedah yaitu: Straight Automatik System (SAS), Under 10 Priority, Under 1.
Ini adalah bisnes yang mudah dan terhebat di dunia, yg sy jumpa.
Walaupun anda duduk diam tak cari orang, tapi system yang tolong carikan downline untuk anda!!! nak percaya atau tidak terpulang pada anda!!!

ANDA:

# Tak Perlu Bergegas Keluar Rumah.
# Tak Perlu Menjual Barang.
# Tak Perlu Berpakaian Kemas dan Rapi.
# Tak Perlu Bergerak Ke Sana Ke Mari.
# Tak Perlu Hadiri Meeting & Perjumpaan.
# Tak Perlu Penat Bercakap dan Bergaya.
# Tak Perlu Sewa Pejabat & Gaji Pekerja.
# Jimat Masa, Wang Ringgit dan Tenaga.
# Pasaran Terbuka Tempatan & Global.
# Produk Berteknologi dan Mampu Milik.
\"Satu era baru dalam bidang MLM\".

Kini tiada masalah lagi untuk mengembangkan network anda, kerana eSponsor akan mendapatkan prospek untuk anda dari seluruh negara malah daripada mana-mana negara yang dikehendaki. Apabila terdapat prospek baru anda akan dimaklumkan dengan serta-merta oleh eSponsor melalui email dan SMS...Hebat kan...kini tiada lagi masaalah untuk mendapatkan prospek/downline....

Semuanya secara Automatik akan memantau dan membantu network anda yang tidak bergerak. walaupun mereka gagal bergerak, namun mereka tetap akan mendapat downline... terima kasih eSponsor!!!

\"Kini tiada penghalang untuk anda mencapai Kejayaan\"

Tahukah anda dengan eSponsor, anda tidak perlu lagi bersusah payah ke sana-sini bagi mendapatkan prospek untuk dijadikan downline anda. sebaliknya..semua urusan diuruskan melalui sistem eSponsor dengan keselesaan dari rumah anda. kini prospek anda pula yang akan mencari anda...

Biarkan eSponsor memantau secara automatik perkembangan network anda, kini tiada lagi istilah downline \'Tidur\' atau tak bergerak, melainkan mereka ini akan dikesan dan dibantu sepenuhnya oleh eSponsor secara Automatik. Setiap peserta yang baru menyertai Smart Vip Team akan diberikan website percuma dan mula memperolehi prospek/downline mereka secara automatik melalui program Under 1Priority dan Under 10 Priority (walaupun mereka belum lagi bergerak aktif)...inilah dikatakan \"Work Smart Team\"....

Inilah Peluang Anda Untuk Mencipta Kejayaan.............

Jadikan diri anda orang yg terawal!!!

Hanya bermodalkan rm 350 sekali shj, potensi pdptn anda Rm 640 satu hari, untuk maklumat Lanjut sila layari:

http://www.e-kanzzs.net/?id=myreward

DGN SISTEM e-KANZZS memang canggih..!!!!!!!


*** PERHATIAN : GAJI dah dekat nak masuk ni...Ramai Prospek dah mula NAK PARKING tempat awal utk dapatkan LIMPAHAN DOWNLINE dari saya & sistem Canggih dgn cepat..INGAT..!!!!!

\\\"KEGAGALAN BIZ ITU ADALAH KERANA SUSAHNYA UTK MEMBINA NETWORK..\\\"

TAPI dgn SISTEM KANZZS setiap ahli cuma perlukan 2 DOWNLINE SHJ..!!!!!!! SEBAB ITU LAH NETWORK DLM KANZZS CEPAT BERKEMBANG...

FIKIR2KAN...SALAM SUKSES..!!!

http://www.e-kanzzs.net/?id=myreward

Keterangan Lanjut Call @ Sms : 019-7046512 en Rosni

email: arifnur007@yahoo.com
Website url:: http://www.e-kanzzs.net/?id=myreward
--
Visitor Ip: 115.134.123.166

No comments:

Post a Comment