Wednesday, February 6, 2013

->: PEMUTIH GIGI(White Lightening Tooth System)

-->Tajuk Iklan:PEMUTIH GIGI(White Lightening Tooth System)
-->Keterangan:MALU UNTUK SENYUM KERANA GIGI ANDA KELIHATAN KUSAM ATAU KEKUNINGAN? USAH RISAU.. DAPATKAN PENYELESAIAN MUDAH, CEPAT LAGI MENJIMATKAN DENGAN SISTEM PEMUTIHAN GIGI DARI WHITE LIGHT.

Kini anda boleh mempunyai gigi putih dalam serendah 10 minit.Sistem whitener gigi Cahaya Putih revolusi baru menggabungkan teknologi cahaya untuk memutihkan gigi anda.Sistem yang unik direka untuk digunakan di rumah dan adalah amat mudah untuk digunakan.Cahaya canggih digabungkan dengan gel yang dirumus khas, dengan cepat menghilangkan kotoran permukaan dan menembusi jauh untuk membuang kotoran yang tertanam.Cahaya Putih gigi whitener Sistem akan membantu membuang kotoran yang disebabkan oleh kopi, teh, jus buah-buahan, merokok, penuaan, cola, dan lebih menggunakan kelajuan cahaya!

Jadi, jika anda mahu gigi putih sekarang untuk acara khas atau hanya mahu cara yang cepat untuk mencerahkan senyuman anda kelihatan terbaik anda Sistem Pemutihan Gigi akan memberikan anda cepat, keputusan yang berkekalan lama anda telah mencari!

Cahaya Putih membuat putih Gigi anda di serendah 10 minit.Sistem whitener gigi Cahaya Putih revolusi baru menggabungkan teknologi cahaya untuk memutihkan gigi anda.Cahaya Putih gigi whitener Sistem akan membantu membuang kotoran yang disebabkan oleh kopi ...

Cahaya putih adalah satu sistem revolusi baru yang menggabungkan teknologi cahaya untuk memutihkan gigi anda dengan cepat.Rawatan cahaya adalah teknik pemutihan yang terbaru yang digunakan oleh doktor gigi. Sistem yang unik direka untuk digunakan di rumah dan adalah amat mudah untuk digunakan. Cahaya canggih digabungkan dengan gel yang dirumus khas, dengan cepat menghilangkan kotoran permukaan dan menembusi jauh untuk membuang kotoran yang tertanam.Kerja-kerja besar pada kotoran yang disebabkan oleh kopi, teh, merokok, penuaan wain merah, jus buah-buahan, minuman berkarbonat dan.Jadi,jika anda mahu gigi putih sekarang untuk acara khas atau hanya mahu cara yang cepat untuk mencerahkan senyuman anda kelihatan terbaik anda. Sistem Pemutihan Gigi akan memberikan anda cepat, keputusan yang berkekalan lama anda telah mencari!

Soalan Lazim

Q. Jika ia berfungsi dengan begitu pantas, ia tidak berbahaya kepada gigi saya?
A. White Light menggunakan bahan yang sama aktif yang digunakan oleh doktor gigi.

Q. Apa yang membuatkan White Light begitu unik?
A. Ia menggabungkan teknologi cahaya dan menggunakan gel dwi maju sistem.Hujung penyampaian lingkaran menggabungkan dua gel berasingan memberi
anda manfaat sepenuhnya detik-detik bahan-bahan sebelum mereka datang ke dalam hubungan dengan gigi anda.

S. Berapa banyak putih gigi saya akan?
A. gigi anda boleh menjadi lebih putih dalam serendah 10 minit, bagaimanapun,
ijazah pemutihan akan bergantung kepada jumlah mengotorkan dan warna semulajadi gigi anda.

Q. Bagaimana jika saya mempunyai gigi sensitif?
A. Orang yang mempunyai gigi sensitif suka Cahaya Putih kerana mereka boleh menggunakan
selama serendah 10 minit. Walau bagaimanapun, jika sensitiviti berlaku, ia adalah sementara dan perlu pergi jauh dalam tempoh beberapa hari.

Q. Jika saya merokok atau minum kopi akan ini kerja produk untuk saya?
A.pemutihan WhiteLight membolehkan anda untuk menikmati
perkara yang anda menikmati sambil putih gigi anda, walau bagaimanapun, anda boleh
perlu untuk mengulangi proses lebih kerap untuk mencapai memuaskan
keputusan, seperti yang anda lakukan dengan mana-mana sistem pemutihan gigi.

Q. Bolehkah saya menggunakan Cahaya Putih jika Saya telah menggunakan produk pemutihan yang lain?
A. Ya.Jika anda sedang menggunakan jalur, cat pada gel atau pelunturan dulang, anda masih boleh menggunakan WhiteLight untuk mencapai tambahan pemutih atau semula cara yang ideal untuk mengekalkan senyuman putih anda dengan hanya menggunakan ia seperti yang diperlukan.

Q. Saya gigi pemutihan sebagai cepat kerana saya ingin? Apa yang boleh saya lakukan?
A. Kebanyakan orang berfikir gigi mereka kuning, tetapi gigi sering mempunyai kesan kelabu serta,yang mengambil masa yang lama untuk memutihkan.Juga, beberapa gigi hanya mengambil masa yang lama untuk memutihkan daripada lain.Untuk pemutihan tambahan, hanya tekan butang kuasa lagi yang lain
10 kitaran minit.Anda boleh mengulangi kitaran sehingga 3 kali untuk total 30 minit
semasa sesi pemutihan setiap untuk memaksimumkan hasil. Terus menggunakan WhiteLight? dan sepanjang masa gigi anda harus menjadi putih.

Q terdapat 2 tiub gel, bagaimana untuk menggunakan mereka?
A. Campurkan 2 gel apabila memohon untuk dulang.


TAWARAN BETUL-BETUL..BUKAN CUBAANNN...RM60.00 (TRY PEGI FARMASI..RM100 lebih)..SMS:WL1740RM60 ke 0194769796 UNTUK CARA MEMBELI..CEPAT SEBELUM TAWARAN DITUTUP BILA-BILA MASA SAHAJA...(produk ini datang dengan pelekat asal- IANYA ORIGINAL)

"INDAHKAN SENYUMAN DENGAN GIGI PUTIH BERSERI"
-->Website url:
Gambar Iklan:whitelight_baru_gigi____pemutihan_gigi_pack_sistem_clean_lis-1356010107-213-e[1].jpg



Powered by EmailMeForm



No comments:

Post a Comment