Friday, May 31, 2013

->: Pengumuman Perkhidmatan Kewangan

-->Tajuk Iklan:Pengumuman Perkhidmatan Kewangan
-->Keterangan:Hari yang baik,
Kami, di DUNIA RAKAN PERBADANAN KEWANGAN CWORLD PARTNERS FINANCE CORPORATION) (WPFC), ingin menjemput kepada anda untuk menjadi salah seorang pelanggan kami yang dihargai. WPFC telah didaftarkan dengan Suruhanjaya Sekuriti dan Bursa. Ia telah ditubuhkan terutamanya untuk merapatkan keperluan pembiayaan pelbagai sektor perniagaan dan individu di negara ini dan diilhamkan untuk memberikan bantuan kredit cepat pada terma liberal.
KEMUDAHAN KEWANGAN:
Dunia Partners Finance Corporation pakar dalam memberikan perkhidmatan kredit kepada individu-individu atau syarikat-syarikat yang berkelayakan melalui kemudahan berikut:
1. PO Pembiayaan
2. Semak Diskaun
3. Pinjaman Perniagaan yang merangkumi Pembiayaan Peralatan dan Modal Kerja.
4. Pinjaman Auto langsung
5. Kereta atau Peralatan Pajakan
6. Kumpulan atau individu kemudahan Pinjaman Gaji yang diberikan kepada kakitangan yang bekerja melalui skim potongan gaji atau melalui Pemeriksaan Post Bertarikh
Anda boleh mendapatkan bercagar dan tidak bercagar Peribadi / Pinjaman Perniagaan anda dari kami hari ini!
  Perkhidmatan dan produk kami dipertingkatkan dengan skim berdaya saing harga, terma pembayaran balik yang fleksibel dan mudah dan perkhidmatan pelanggan pertama yang diberikan kepada setiap pelanggan.
  Kita telah berjaya memperluaskan bantuan kewangan kepada beberapa individu / syarikat dan dalam hal ini, kami berharap untuk perkhidmatan yang sama kepada anda. Kami boleh memberi jaminan bahawa WPFC memberi tumpuan dalam menawarkan pelbagai jenis perkhidmatan kewangan berlandaskan perkhidmatan yang berkualiti dan standard tertinggi integriti.
  Kita akan menjadi gembira untuk membincangkan cadangan ini dengan lebih lanjut di kemudahan anda. Anda boleh mendapatkan berhubung dengan yang bertandatangan di wpfc@financier.com
  Kami berdiri komited untuk berkhidmat kepada anda dengan tahap tertinggi profesionalisme dan perkhidmatan peribadi.
  Terima kasih dan kami tidak sabar-sabar untuk berkhidmat keperluan anda tidak lama lagi.
  Sangat benar-benar anda,
  Abd Al-Rahman.
+918375825742
Email: wpfc@financier.com
-->Website url:
Gambar Iklan:ringgits.jpg
Powered by EmailMeForm



No comments:

Post a Comment