Sunday, May 12, 2013

->: Tips melancong kemboja lebih selamat

-->Tajuk Iklan:Tips melancong kemboja lebih selamat
-->Keterangan:Sekiranya anda berminat nak datang melancong ke kemboja, datanglah melalui kami, INSYA ALLAH harga saya janjikan PALING murah, anda ingin berbincang dengan lebih lanjut tentang harga pakej /nak dapatkan diskaun Dll, boleh ke page saya di alamat www.facebook.com/UstazYahyaCambodia dan boleh tinggal komen anda disana, saya akan balas komen anda secepat mungkin. Aturcara perjalanan anda boleh lihat di website saya di {www.smartqur.com}

{{{ LEBIH MUDAH, LEBIH MURAH, DAN LEBIH ISLAMIC }}}

{ HUBUNGI SAYA DI:

CALL/ SMS: +855 17889 234 / +855 96 3508 058

EMAIL : ustazcambodia@gmail.com / ustazcambo@yahoo.com

Tentang layanan kami anda boleh baca di: melayukini.info/tips-melancong-cambodia-murah/
-->Website url:www.smartqur.com
Gambar Iklan:IMG_20130506_133428.jpg
Powered by EmailMeForm



No comments:

Post a Comment